KEF stativ, hvilken kabel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KEF stativ, hvilken kabel?

Har kjøpt meg KEF KHT 3005 SE stativ. Problemet er at diameteren på kabelen ikke kan være særlig stor. Regner med at jeg handler den på enten Hi Fi Klubben, eller Hi FI Shop.

Så derfor lurer jeg på om det er noen der ute som har samme stativa og har erfaring med en kabel som er av god kvalitet og passer til de? Må ikke overstige 60kr. pr. meter..

På forhånd takk!

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen0077
    Har kjøpt meg KEF KHT 3005 SE stativ. Problemet er at diameteren på kabelen ikke kan være særlig stor. Regner med at jeg handler den på enten Hi Fi Klubben, eller Hi FI Shop.

Så derfor lurer jeg på om det er noen der ute som har samme stativa og har erfaring med en kabel som er av god kvalitet og passer til de? Må ikke overstige 60kr. pr. meter..

På forhånd takk!
    Jeg bruker Monster Cable som funker fint. Skal sjekke i kveld hvilken dimensjon jeg har, for den er helt i grenseland på hva du får igjennom stativene...

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatering:

Monster Standard THX 16 gauge er den jeg bruker til satelittene.. Tjukkere kabel får jeg ikke gjennom stativene...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsGr
    Oppdatering:

Monster Standard THX 16 gauge er den jeg bruker til satelittene.. Tjukkere kabel får jeg ikke gjennom stativene...
    Litt gammel tråd, men jeg prøver for det om. Jeg tenkte å ha disse som bakhøyttalere og på en avstand på ca 6-7 meter. Gjennom trekk av 2 slike kabler i samme røyr (20mm) er det mulig? Slik du forklarte det er det ganske tynne kabler, påvirker dette lyd kvaliteten?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •