Optimalt signal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optimalt signal

Hei!

Beklager nivået på denne tråden, men eg har absolutt ingen greie på dette. Fint om nokon kan gi meg eit bra svar.

Eg skal kobla opp dekoderen, HDD-DVD-opptakeren og HD-TVen. Får HD-signal inn på dekoderen.

Dekoderen har ein HDMI-utgang, ein utgang med SPDIF (Svart), Rød og Kvit. I tillegg har den ein komponentutgang (Pb, Pr og Y).

Opptakeren har Rød, Kvit, Gul inngang og utgang. Men den har ingen komponentinngang, berre utgang. I tillegg har den ein HDMI-utgang.

TVen har det meste av inngangar (2xHDMI).

Korleis skal eg kobla for å få optimal signalkvalitet heile veien?

Help me, I'm lost...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Xeranox
    Hei!

Beklager nivået på denne tråden, men eg har absolutt ingen greie på dette. Fint om nokon kan gi meg eit bra svar.

Eg skal kobla opp dekoderen, HDD-DVD-opptakeren og HD-TVen. Får HD-signal inn på dekoderen.

Dekoderen har ein HDMI-utgang, ein utgang med SPDIF (Svart), Rød og Kvit. I tillegg har den ein komponentutgang (Pb, Pr og Y).

Opptakeren har Rød, Kvit, Gul inngang og utgang. Men den har ingen komponentinngang, berre utgang. I tillegg har den ein HDMI-utgang.

TVen har det meste av inngangar (2xHDMI).

Korleis skal eg kobla for å få optimal signalkvalitet heile veien?

Help me, I'm lost...
    Skaff deg en dekoder med harddisk også kalt PVR. Om du kan ta opp HD kanaler er jeg ikke sikker på - hos meg får jeg bare beskjed om at kanalen ikke tillates å tas opp - tar vel for mye plass eller er kopi beskyttet.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •