Komponent vs Komponent?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komponent vs Komponent?

Tenkte å bytte ut s-video kabelen min fra Monster med en komponent kabel fram til prosjektoren. Komponentkabelen vil gå sammen med dvdspilleren inn til forsterker og derfra gå via en lang kabel til prosjektoren. Så lengden på selve ps2 kabelen bør være så kort som mulig..

Men så til spørsmålet. Hvilken komponentkabel bør en velge? Er det verdt å legge de ekstra kronene inn i en Monster kabel eller holder en OEM kabel i massevis på en ps2?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Komponent vs Komponent?

Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Men så til spørsmålet. Hvilken komponentkabel bør en velge? Er det verdt å legge de ekstra kronene inn i en Monster kabel eller holder en OEM kabel i massevis på en ps2?
    Generelt betaler man en del for merket når det gjelder kablene fra Monster. Jeg ville vel ikke gått for de rimeligste OEM-kablene for et høykvalitetssignal som komponent, men ville vurdert andre merker før Monster...

(Hvis du ønsker å finne produkter med oppgitt pris og hvor du kan få tak i dem, bør du legge en tråd om dette under Produkt -og prisjakt Video)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel egentlig ikke noe prisjakt. Monster og OEM kabler var vel egentlig det eneste jeg fant, det kjekke med ps2 er at den krever spesielle plugger og det er vel ikke så mange som produserer slike kabler? Finnes det andre alternativ?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det andre alternativ?
    Tror ikke det, ihvertfall ikke som jeg har hørt om, foruten diverse tynne oem "lisser".

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant tilfeldigvis en post på beta forumet til ps2 som linket til denne kabelen. Noen som vet noe om kvaliteten på denne kontra Monster? Det var også snakk om muligheten for Progressic Scan i spill. Noen som vet hvordan man slår på denne oppsjonen i maskinen?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet noe om kvaliteten på denne kontra Monster?
    Ixos går for å være bra kabler og gi bra ytelse/krone. Mye brukt i UK..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er litt OT, men for de som måtte lure finnes innstillinger for progressive scan kun i enkelte spill. En er selvsagt nødt til å ha komponentkabel for at dette skal fungere. I tillegg må en skru på dette via spill-innstillingsmenyene ikke via konsollmenyen. Bla. skulle førstkommende utgave av Syphon ha dette (uten at jeg ennå har testet fått testet akkurat dette), Syphon er forøvrig det aller beste nettverksspillet jeg noen gang har prøvd på ps2.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •