Er det noen som vet om man kan få tak i en kabel som går fra scart til rgbhv da dette er det jeg trenger for å vise rgb fra dvd spilleren min til min 3-rørs barco 801s projektor.

Jeg kjørte bilde fra HTPC før med rgbhv kabel, men jeg likte ikke bildet jeg fikk fram, da det virket "soft" og litt uklart. Fordelen med dette var at jeg ikke kunne se noen linjer i bildet da jeg kjørte en oppløsning på 1024*768 70hz. Jeg brukte forøvrig et geforce 4 ti4200 med powerdvd. Så koblet jeg til den stasjonære dvd spilleren min med en s-video kabel og jeg må si at bildet virket skarpere og fjerne detaljer kom fram. Jeg ble med andre ord ikke sliten i øynene av å se på bildet. bakdelen var jo at linjene kom fram da det ikke var noen form for linjedobling, men overall så må jeg si at dette var bedre enn bildet fra HTPC som alle er så begeistret for.

Det er mulig at jeg burde kjøre et radeon grafikkort med theatertek istedet, men jeg kan liksom ikke innbille meg at dette vil gjøre ting så allverdens mye bedre.

Er det noen som har noen ide om kabelen, så ville jeg sette stor pris på dette. Hvis ikke så får jeg vel bare kjøpe meg en dyr svideo kabel og leve med dette