Hvorfor er flate kabler så gode? - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 24 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24
Viser resultater 461 til 469 av 469
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lovemusikk
    Du forsetter å lese innleggene som du selv vil, for så å krangle, ser eg.
    Nettopp som du gjer med meg.
    Lær deg og les og forstå innholdet eller la vere å kommentere.
    Kjære Lovemusikk: Siste innlegg i denne tråden er fra 20. August 2009. Det er dermed ikke snakk om at noen fortsetter å gjøre noe som helst, snarere tvert i mot at du leter med lys å lykter etter noe du kan fare ut mot. Personangrep er som du burde være klar over ikke tillatt på forumet og når du går frem på denne måten i en gammel tråd er det liten tvil om hvem den aktive parten er.

Anse dette som en advarsel i forhold til slik oppførsel og husk at et forum er til for diskusjoner hvor det er lov til å være uenige.

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Kjære Lovemusikk: Siste innlegg i denne tråden er fra 20. August 2009. Det er dermed ikke snakk om at noen fortsetter å gjøre noe som helst, snarere tvert i mot at du leter med lys å lykter etter noe du kan fare ut mot. Personangrep er som du burde være klar over ikke tillatt på forumet og når du går frem på denne måten i en gammel tråd er det liten tvil om hvem den aktive parten er.

Anse dette som en advarsel i forhold til slik oppførsel og husk at et forum er til for diskusjoner hvor det er lov til å være uenige.
    Så ikke etter data, det beklager jeg.
    Men disse grensene bør virkelig gå begge veier.
    Kommer noen av "målegutta" så kan dei si hva det måtte vere her inne mens vi stakkarane må taimot alt.
    Nå i lengre tid har jeg tatt imot alt mulig fra han og andre uten å ta igjen.
    Selv i tråd jeg startet sakelig så kommer moderator og forandrer tråden til noe som passer bedre til han/dei og kranglingen/diskusjonen deira.
    Det var en forklaring, og håper du skjønner at det kan renne over selv for meg.
    DAC: Heed Obelisk DA oppgradert nyekortene, For-forsterker: Opera consonance cyber 222 MKII Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:
    Sonus Faber Kabler: Ja

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du forsetter å lese innleggene som du selv vil, for så å krangle, ser eg.
    Nettopp som du gjer med meg.
    Lær deg og les og forstå innholdet eller la vere å kommentere.
    Hva i huleste er det du babler om?
    Hvem er det egentlig som krangler her nå? Om du ikke er istand til å resonnere deg frem til et fornuftig svar på siste spørsmål, så finn frem et passende speil. Og kikk godt inn i det.
    At du har klart å grave frem et gammelt innlegg som du forsøker å trekke veksler på, tyder jo så avgjort på at du helst trives best i "kranglemodus"!

Ellers vil jeg mene at jeg både leser og skriver relativt greit, og kan se tilbake på gode karakterer når det gjelder ortografi, både i skriftlig og muntlig form.

Derimot har jeg visse problemer med å forstå dine infantile og svært ofte usaklige og tåkelagte innlegg, det være seg både i denne og andre tråder du deltar i.
    I så måte vil jeg påstå at man skal lete lenge og vel etter din likemann her på forumet?
    Det sies jo at alle har en dobbeltgjenger, men du er kanskje unntaket som bekrefter regelen?

Egentlig har jeg (igjen) bestemt meg for å avstå fra videre deltakelse og diskusjon i dine merkverdige og lite veloverveide betraktninger omkring både messingskruer og annet tilhørende tull.

Men når du slenger fra deg kommentarer og påstander som i innlegget jeg quoter deg på, må jeg jo reagere!
    Utover dét, ser jeg ingen vektige grunner for å engasjere meg videre i dine tråder...

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Hvem er det egentlig som krangler her nå? Om du ikke er istand til å resonnere deg frem til et fornuftig svar på siste spørsmål, så finn frem et passende speil. Og kikk godt inn i det.
    At du har klart å grave frem et gammelt innlegg som du forsøker å trekke veksler på, tyder jo så avgjort på at du helst trives best i "kranglemodus"!

Ellers vil jeg mene at jeg både leser og skriver relativt greit, og kan se tilbake på gode karakterer når det gjelder ortografi, både i skriftlig og muntlig form.

Derimot har jeg visse problemer med å forstå dine infantile og svært ofte usaklige og tåkelagte innlegg, det være seg både i denne og andre tråder du deltar i.
    I så måte vil jeg påstå at man skal lete lenge og vel etter din likemann her på forumet?
    Det sies jo at alle har en dobbeltgjenger, men du er kanskje unntaket som bekrefter regelen?

Egentlig har jeg (igjen) bestemt meg for å avstå fra videre deltakelse og diskusjon i dine merkverdige og lite veloverveide betraktninger omkring både messingskruer og annet tilhørende tull.

Men når du slenger fra deg kommentarer og påstander som i innlegget jeg quoter deg på, må jeg jo reagere!
    Utover dét, ser jeg ingen vektige grunner for å engasjere meg videre i dine tråder...
    Det du skriver taler vel for seg, så jeg velger å avstå fra å skrive noe mer.

Kan legge til denne, så kan du lese innleggene der.

http://avforum.no/forum/kabler/10741...ml#post1607474
    DAC: Heed Obelisk DA oppgradert nyekortene, For-forsterker: Opera consonance cyber 222 MKII Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scrooge
    Hvem er det egentlig som krangler her nå?
    +1

Det du skriver taler vel for seg, så jeg velger å avstå fra å skrive noe mer.
    Kryptisk, som vanlig... :-|

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +100
    Jeg skjønte tidlig at du hadde mange sider ved deg, men dette var mer enn jeg hadde trodd.

Hvis du mot all formodning har støtt på en uttrykksmåte du ikke skjønner deg særlig på, oppi all bevisførselen om flate kabler og messingskruer, kan jeg opplyse deg om at +1 betyr at her er en debattant som er enig i forrige taler. +100 er nok i overkant, selv for en flersidig fyr som deg ...

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Point taken", Lovemusikk??

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem er det som ikke skjønner? Poenget mitt er bare forsatt at det er forskjell på kabler. Selv etter beviser med målinger og uttalelser av en som kan dette, mye mer enn dere, så er det eg som ikke skjønner..?!
    Skriver jeg +100 så skriver jeg det, og ingen skal fortelle meg hva jeg skal skrive.
    Jaja..
    Høyttalere:

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skriver jeg +100 så skriver jeg det, og ingen skal fortelle meg hva jeg skal skrive.
    Jaja..
    Jaja...
    Har du noe mer meningsløst på hjertet? :-?

Mange av oss er enige om at det er forskjeller på kabler, og mange av nettopp de samme personene krangler du med i dette forumet.
    Derfor skjønner jeg ikke hva du vil med disse innleggene?

Uansett er ikke dette veien å gå dersom du ønsker diskusjon rundt dine tanker om temaet.

Side 24 av 24 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •