Signalkabler i sølv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Signalkabler i sølv

Rundt 1000 spenn,hva får mna,og hva er eventuellt forskjellene hvis noen har utforsket dette....! Hadde noen sølvkabler før og savner de hardt... :cry:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.infinite-resolution.com har noe du kan snuse på, jeg har selv et signalkabelsett fra dem

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ^__^

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her snakker vi sølv! ikke noe sølvbelagt! Og forresten dere som ikke har noe tro på kabler kan bare holde dere unna

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thror
    www.infinite-resolution.com har noe du kan snuse på, jeg har selv et signalkabelsett fra dem

Disse er vel rein sølv, ikke bare sølvbelagt? (ifølge infoen).

Jeg bruker Nordost kabel fra hificenter kjeden (tror de skal være reint sølv), og er veldig fornøyd med dem. Bytta ut taralabs kablene mine, og syntes lyden ble mye mere oppløst og detaljert, kanskje litt for mye noenganger, slik at diskanten har en tendens til å bli litt vel skarp ved høyt volum. Du har ihvertfall Nordost solarwind til salgs for ca 1400 veil. pris, men du kan sikket prute dem ned, jeg kjøpte to par og fikk dem for 1100 pr par. De låner dem også ut mot depositum, slik at du kan teste.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Atano
    Sitat Opprinnelig postet av Thror

Disse er vel rein sølv, ikke bare sølvbelagt? (ifølge infoen).

Jeg bruker Nordost kabel fra hificenter kjeden (tror de skal være reint sølv), og er veldig fornøyd med dem. Bytta ut taralabs kablene mine, og syntes lyden ble mye mere oppløst og detaljert, kanskje litt for mye noenganger, slik at diskanten har en tendens til å bli litt vel skarp ved høyt volum. Du har ihvertfall Nordost solarwind til salgs for ca 1400 veil. pris, men du kan sikket prute dem ned, jeg kjøpte to par og fikk dem for 1100 pr par. De låner dem også ut mot depositum, slik at du kan teste.
    Hmm har vel ikke sagt at de ikke er det? Eller kan jeg nevne at jeg er veldig fornøyd og har ikke noe problemer med at mine er skarpe i toppen, har silver reference.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •