hdmi kabler og Vogels EFW 6325

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer godmode sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hdmi kabler og Vogels EFW 6325

Hei.

Jeg har akkurat bestilt meg en ny 42" Panasonic plasmaskjerm (z85). I den forbindelse trenger jeg også en hdmi kabel, da det ikke har vært noe jeg har hatt behov for med min 21" Sony 4:3 tv.

Jeg holder på å ferdigstille en "custom" bokhylle, og der vil rikstv boksen stå i en hylle direkte under tven. Jeg tenkte derfor jeg skulle gå for kortest mulig hdmi kabel for å unngå "salat", men jeg kom akkurat på at jeg skal montere tven på en Vogels EFW 6325 svingbart veggfeste. Dermed blir det kanskje dumt å kjøpe 50cm hdmi kabel...

Er det noen som har erfaring med dette veggfestet og evnt har erfaring med plassering av kabler inne i festet? Siden RiksTv boksen blir stående nesten rett under så er kanskje 1m passe lengde på hdmi kabel? Det bør vel ikke begrense bevegelsen til veggfestet, samtidig som jeg slipper for mye opphoping av kabelsalat.

Takknemlig for svar.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vurderer selv den Vogels saken, men storebroren (6345) da denne har lengre arm. Husk at en 42'' er BRED - så jeg tror ikke du får mye sving med 6325.

Deal.no: Vogels, Vogels EFW 6345 - Veggfeste for LCD/Plasma

HDMI kabel kan du kjøpe rimelig et sted - gå for god nok lengde. Bedre å ha noen cm for mye enn for lite.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •