Etter en masse om og men, så mener jeg bestemt at min supra kabel på 12m er ødelagt da den ikke viser bra bilder etter en times titting på film. han jeg har kjøpt kabel og pj av mener at det er pj sin feil og at det umulig kan være kabelen. etter anbefalinger fra dere på forum har jeg testet med flere kabler og ikke sett noe til disse ødeleggelsene på film. jeg har og prøvd med en dreamscreen flat kabel på 12,5m og fått et kjempe bilde. (hele tiden)

problemet mitt er at den nyinnkjøpte flotte dreamscreen kabelen er flat og kan ikke bøyes rundt slik at jeg får den inn i mine kabel kanaler.

jeg har en reciever denon 4308 med hdmi 1,3a og benq w9000 med hdmi 1,2 , siden denne pj bare har støtte for 8bit så trenger jeg vel heller ikke se etter kabler som støtter ver 1,3? stemmer dette?

i såtilfelle hvilke kabler anbefales det, jeg er lei av å handle hdmi kabler siden jeg nå må handle min 3. kabel?

jeg har sett på real cable sin 15m kabel, med støtte for hdmi 1,2. er dette kabelen som vil passe for meg?

takker for alle gode svar, mvh