Chord Odyssey

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Chord Odyssey

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Chord Odyssey

Chord ODYSSEY 2 at hifix.co.uk

Noen som har erfaring med disse? Kvalitet? Lyd?

Jeg har ikke store troen på magiske forskjeller på kabler, men lurer bare på om noen har erfaringer med disse eller andre kabler fra samme produsent.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt off topic, men har du handlet fra denne butikken før? Jeg kunne tenke meg å kjøpen hoen høyttalere fra dem , men ser at de ikke shipper utenfor England. Hvis du har shoppet der før, hvordan er servicen?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen erfaring med høyttalerkablene deres, men med merket som sådann. Signalkablene fra DVD-spiller, CD-spiller og radio er alle fra Chord, nærmere sagt Chord Calypso. Det er høy kvalitetsfølelse. Gode kontakter. Meget god skjerming. Uten at de vinner noen designpris, det er tross alt en ledningstump, er de utseendemessig verdt pengene (en lavere prisklasse enn kabelen du ser på forøvrig - ca. 500kr).

Kan dessverre ikke gi deg tips om høyttalerkabelen, men mener merket i seg selv har noe for seg. I forhold til tidligere kabel er Calypso mye bedre skjermet, men dette må jo ikke ha noe med merket å gjøre naturligvis. Uansett - ikke annet enn fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •