MIT TERMINATOR 6?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MIT TERMINATOR 6?

Har fått tilbud om å kjøpe en MIT TERMINATOR 6 høytalerkabel...

Ikke vet jeg hvorfor det er en "boks" på kabelen, og er kontakten det samme som bananplugger..? De skulle visstnok koste 1600,- ny, men om det er sant vet ikke jeg...

- Hvis jeg kjøper de, passer de sammen med ganske stor ehøytalere - Dynaudio Audience 82...?

Er takknemlig for alle gode råd, for som dere kanskje skjønner så er jeg ganske blank på dette feltet...[img]

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sorry, feil bilde...

Bildet av kabelen får jeg visst ikke vist ettersom det er bmp filtype... - Samme det. Kabelen er en hvit tykk ledning med er hvit boks, og på enden deler kabelen seg i to, med to ledere som ser ut som fastmonterte bananplugger...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Terminator-serien er en utgått serie fra MIT Cables. Den består av modellnummer fra 6 til 2, der 2 er den beste (dyreste).

Jeg ser også at Terminator 6 (2x3,5m) kan kjøpes i Tyskland for 75euro, hvilket tilsvarer omtrent 650kr (moderator-selfedit: lenke til utenlandsk forhandler fjernet). Ut fra det du sier vil jeg kanskje tro at disse kablene har hatt forholdsvis temmelig høy utsalgspris i Norge, og synes vel ikke at 1600,- høres ut som noe røverkjøp akkurat.

Jeg ville også være svært forsiktig med å kjøpe så dyre kabler uten å ha hørt dem i eget oppsett. De er sikkert bra, men kabler i high end-klassen handler mye om utstyrsmatching, og da nytter det sjelden å kjøpe usett (uhørt?).

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for litt inføring i de forskjellige modellene; nå vet jeg i hvert fall at kablene har en pris som er opp mot det jeg fikk hørt - og hvor gamle de er hvet jeg ikke...

Men det er ikke så farlig da jeg får med kablene på et par høytalere som jeg har kjøpt brukt...

- Kommer tilbake med mitt intrykk av de, etter at jeg har fått testet de litt...

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en meget bra kabel. Spessielt vil du merke at bassen blir meget stram, og den vil "trøkke" ganske bra. Noen mener den er litt "kvass" i toppen, men det kommer an på øret som hører. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har MIT på heile annlegge mitt
    har T4 må sei att desse her e meget bra
    litt dyre da men mye betre enne det eg hadde
    trur dei heilte omieg kjenner ein som selger desse så berre ta kontakt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •