Var ikke sikker på en bedre tittel, så bare gi meg kjeft hvis det er dårlig. Men for en stund siden kjøpte jeg "Sony DAV-DZ830W" for å spice opp lyden litt i stua. Fant fort ut at sub'en ikke akkurat ga det trykket jeg forventet, så jeg har nå valgt å kjøpe en 10" Eltax sub, men så ikke at kablene der ikke passet overens med det som Sony systemet har.
Eltax'en har en eller annen form for vanlig audio plugg (husker ikke navnet på det i farta).
Sony systemet har sånne litt merkelige plugger som skal inn i dvd spilleren, og vanlig "uisolert" kabel som skal inn i sånne klemmer på sub'en.
Finnes det noen måte å få koblet disse sammen? F.eks ved å sette en sånn audio plugg på den andre kabelen, eller å få tak i en sånn kontakt som Sony har brukt på akkurat det systemet? Kan godt ta et bilde av pluggen hvis noen ønsker det.
Håper noen her kan hjelpe meg, er litt kjedelig å måtte returnere Eltax'en pga at det ikke er mulig å få koblet dette sammen samtidig som at jeg må overleve med et lite kruttpistolsmell istedenfor ordentlig bass under film, musikk osv.