Nye HT kabler. Hva skal jeg velge? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 65 av 65
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis de har mørkere klang betyr det at de filterer bort noe, gjør det ikke? Er det bra? Eller om Taralabs filterer motsatt? Jeg har prøvd en MIT kabel tidligere og den syntes jeg tok vekk noe av hardhet/sibilanter (kan kalles mørkere). Det kan jo være bra i noen tilfeller men er jo ikke noe optimalt valg.

Og jeg mente minst like mye kvalitet på utstyr som rom.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke nødvendigvis tror jeg, men dem var veldig detaljerte også sa selger til meg. Syntes det holder litt tilbake i diskant området med TaraLabs. Har prøvd prism omni(gammle TL Kalber) og dem jeg har i dag. Om jeg bytter kabler tror jeg dette kan løses, for den er ikke tilbakeholden av noen slag :-) Jaha. MIT matcher jo ikke alt. Nå vet jeg ikke hvilket utstyr du brukte, men ja. Men er sant det du sier at det kanskje ikke er noe optimalt valg, og det er nettop derfor jeg vil teste for å se om det fungerer :-) Gjør det ikke det, så får jeg bare selge da og prøve noe annet.

Så du syntes jeg ikke har noe bra kvalitet på utstyret mitt? ;-)

EDIT: Skriveleif og en bitte liten ting. Det med at utstyret var bra nok var vel kanskje en misstolkning fra min side.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet. Men som nevnt litt tilbake i tråden så har jeg fått tak i et par knall kabler fra Synergistic Research. Så skal hente dem om 3 uker ca. Så dette blir bra! :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ENDELIG har jeg fått kablene jeg har ventet lenge på! Sitter her hjemme på gjøvik å glaner på dem nå. Skal ha en liten sammenligning her i morgen med TaraLabs Phase III og Synergistic Research Alpha Quad på Dynavoice M-65. Så vi får se da hva dem har og by på :-)

Og det som blir enda mer gøy er å få testet dem på mandag på mitt eget oppsett!

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •