Hvilke kabler trenger jeg for å få bedre lyd og bilde fra min xbox 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke kabler trenger jeg for å få bedre lyd og bilde fra min xbox 360

Hei.

Mitt mål med disse spørsmålene er at jeg til slutt kan få maks lyd og bilde når jeg spiller spill på min xbox 360. For å få dette til så trenger jeg forskjellige kabler.

I dag kjører jeg komponent fra min xbox 360 til min Panasonic TH 42 pv. Bildet og lyden er grei den, men hvis det finnes muligheter til enda bedre lyd (optisk)og bilde så ønsker jeg å oppnå dette.

1. På min komponent så er det en ekstra ledning til overs. Hva kan den brukes til? Har den noe med optisk lyd å gjøre? I såfall skal jeg "skøyte" den ledningen slik at jeg får satt den i den optiske ingangen på mitt stereoanlegg. (Den rekker ikke ned til anlegget)

2.Denne ledningen: http://media.teamxbox.com/xbox-hardw...1133487764.jpg (Xbox 360 VGA HD AV Cable)
    Kan denne hjelpe meg med mitt problem. Kan denne brukes i sammen med komponent eller skal den brukes separat. Er komponent best eller VGA eller begge i sammen.

Håper at noen her ute kan spesifisere hva jeg trenger og hvordan man plugger dette i sammen. Koste hva det koste vil.Håper jeg ikke virker for dum her :-)

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tar du lyden til TVen? Da blir det nok ikke veldig bra uansett er jeg redd... i alle fall er garantert ikke kabelen den begrensende faktoren.

På komponentkabelen er det RGB til bilde, samt rød/hvit til lyd og gul dersom du tar bildet via kompositt som er det desidert verste.

Om du vil ha lyd digitalt kan du ta den via HDMI eller via den optiske kontakten bak på den AV-delen du putter i XBoxen.

Men som sagt: Det er garantert ikke kabelen som er den begrensede faktoren her.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •