Kabel mellom PC og receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel mellom PC og receiver

Har en enkel minijack-phono. Den fungerer svært dårlig! Hører skurring og forstyrrelser hele tiden.

Finnes det gode kabler som er skjermet(dersom mitt problem er skjerming)?

Nå er jeg ikke god på tegninger, men har to utganger på PC'en.

Den ene er en firkant med avbøyde kanter og på sidene er det 1 loddrett strek.
    Den andre er en firkant med ei antenne(er hvert fall en V på toppen av denne) på toppen. På høyre siden er det en S. Inni firkanten er det en pil som peker ut til venstre.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Har en enkel minijack-phono. Den fungerer svært dårlig! Hører skurring og forstyrrelser hele tiden.

Finnes det gode kabler som er skjermet(dersom mitt problem er skjerming)?

Nå er jeg ikke god på tegninger, men har to utganger på PC'en.

Den ene er en firkant med avbøyde kanter og på sidene er det 1 loddrett strek.
    Den andre er en firkant med ei antenne(er hvert fall en V på toppen av denne) på toppen. På høyre siden er det en S. Inni firkanten er det en pil som peker ut til venstre.
    Det beste er om du kan overføre lyden digitalt fra PC til receiver. Antagelig har du digital lydutgang fra PCen. Enten SPDIF elektrisk eller Toslink optisk, eller begge deler. Hva med å poste et bilde av PCen?

Siden du har en Denon flerkanals receiver vil jeg anbefale deg å overføre digitalt. Har du ikke digital lydutgang fra PCen kan du kjøpe et rimelig lydkort til et par hundre kroner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •