Nogen erfaringer med Lo-Rad ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nogen erfaringer med Lo-Rad ?

Jeg har fått mitt Lo-Rad og satt det på min Thule IA350B. Er der nogen der har erfaringer med dette kabel ?? Jeg skal dele mine indtryk når jeg har testet litt.
    Niels.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kabelen har vel ikke andre egenskaper enn at den begrenser inn- og utstrålig av støy. Legges kablene slik at strøm og signalkabler skilles, er jo dette i utganspunktet ikke så viktig. Tror du skal få store problemer med å høre noen forskjell, med mindre du har "kabelsalat" bak komponentene dine. Jeg ville heller lagt penger i et godt nettfilter.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker denne kablen til min sunfire effektforsterker.Jeg må si meg enig med Hi-Fil.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det var egentlig bare for å teste og se om det var noe. Jeg har nettfilter allerede. Dette har jeg dog ikke brukt de seneste 4 måneder. Mit inntryk var at når Lo-Rad´en kom på Thule´en fik musikken en helt anden diskant ! Mer fremhevet og tydelig, nogle vil si detaljert men det gjør ikke jeg. man får samme effekt hvis man har diskant regulering og drejer denne til kl. 14.00 ca. Hvad denne effekt kan ligge i er jeg ikke helt sikker på, men ihvertfald, hvor jeg før havde meget organisk lyd fra min Philips 963SA er det som om diskanten har stukket litt av. Med filtret montert foran igjen er det bedre, renere lyd, mer åben lyd og separasjon av instrumenter. Bassen er frigjort en smule mer i rummet, altså også bedre.
    Jeg skal bare eksperimentere litt videre, venter stadig på mine nye delefiltre til IMF´erne....
    Niels.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Denne kabelen har vel ikke andre egenskaper enn at den begrenser inn- og utstrålig av støy. Legges kablene slik at strøm og signalkabler skilles, er jo dette i utganspunktet ikke så viktig. Tror du skal få store problemer med å høre noen forskjell, med mindre du har "kabelsalat" bak komponentene dine. Jeg ville heller lagt penger i et godt nettfilter.
    hmm...nei, du vil merke stor forskjell, trust me.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •