Pene kabler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Pene kabler?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pene kabler?

Her er et ærlig kabelspørsmål fra min side: Hva finnes der ute av høyttalerkabler som er billige, men som ser skikkelig bra ut? Med billig mener jeg helst under 100 kr meteren. Med pene mener jeg f.eks. trukket i en fin strømpe, ferdig terminerte (helst banan), etc. Trenger 2 x 1,5 m ca, gjerne bi-wire. Har i dag noen grå, kjedelige (utseenmessig altså) Monster-slanger som jeg kunne tenke meg å bytte ut.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Her er et ærlig kabelspørsmål fra min side: Hva finnes der ute av høyttalerkabler som er billige, men som ser skikkelig bra ut? Med billig mener jeg helst under 100 kr meteren. Med pene mener jeg f.eks. trukket i en fin strømpe, ferdig terminerte (helst banan), etc. Trenger 2 x 1,5 m ca, gjerne bi-wire. Har i dag noen grå, kjedelige (utseenmessig altså) Monster-slanger som jeg kunne tenke meg å bytte ut.
    Det er 1000 lignende tråder her, bare å lese i vei så finner du med en gang, men siden jeg er i gang, har jeg vell en anbefaling i denne prisklassen.

Etter en lang 9 siders diskusjon kom Anaxyd på forumet frem til et par Xindak kabler som skal være ganske bra, med dette utsendèt og kvaliteten det ryktes om er dette unike kabler i denne prisklassen.

Xindak BI-WIRE

BI-WIRE er det også, bananer eller Spader er valgfritt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset! De ser veldig bra ut! Dette gikk mye fortere enn å søke selv. :-D

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Takk for tipset! De ser veldig bra ut! Dette gikk mye fortere enn å søke selv. :-D
    Så bra! Lykke til, håper du blir fornøyd :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •