Digitalkabel fra ca 5-8m. Hvor? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    "Surround lydkortet med hele 7.1 digital lyd og med S/PDIF utgang gjør at du kan koble Zepto Znote 6625W direkte til ditt surround-anlegg og få enda bedre bilde-/lyd-opplevelse ut av denne multimediacenter PCen."

Ikke dårlig å få bedre BILDE av å koble den til surround-anlegg

Uansett, jeg vil anta at du trenger en helt vanlig digital coaxial-kabel... Altså en antennekabel med en phonoplugg i hver ende.

Newcomer Jørgen gk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OhmRecs
    "Surround lydkortet med hele 7.1 digital lyd og med S/PDIF utgang gjør at du kan koble Zepto Znote 6625W direkte til ditt surround-anlegg og få enda bedre bilde-/lyd-opplevelse ut av denne multimediacenter PCen."

Ikke dårlig å få bedre BILDE av å koble den til surround-anlegg

Uansett, jeg vil anta at du trenger en helt vanlig digital coaxial-kabel... Altså en antennekabel med en phonoplugg i hver ende.
    Hehe, tenkte det samme 8) Veldig teit at det står det det gjør.. Vel, det vi fant ut var at et helt vanlig lakrissnøre med phonoplugg i den ene enden og minijack (3,5mm) i den andre kanskje ville gjøre susen.

Men jeg skal vente til jeg får pcen, teste det ut og skrive her hvordan det gikk, hvis noen kanskje vil vite det...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jørgen gk
    Men jeg skal vente til jeg får pcen, teste det ut og skrive her hvordan det gikk, hvis noen kanskje vil vite det...
    Det er klart du må fortelle om! Det kan jo hjelpe andre som havner i samme situasjon.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer Jørgen gk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fant jeg ut hva SP/DIF var! Biltema Norge En overgang der et optisk signal sendes ut gjennom tuppen av en mini jack kontakt. Fant ut at jeg hadde ledning fra før av..8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •