Nettfilter/ påkostede strømkabler....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Nettfilter/ påkostede strømkabler....

Vurderer kjøp av Monster nettfilter,(det som ser ut som et komponent til å ha i racket,så vurderer jeg en mer påkostet strømkabel i forhold til den std på forsterker,så lurer jeg da på om dette har noe for seg,å bruke bedre nettkabler etter filteret er koblet til anlegget...

noen her som har peiling??

Espen Saatvedt.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm svarene du kommer til å få fra mange her tipper jeg er at du ikke skal kjøpe noen slike duppeditter da de mener det er bortkastede penger. jeg tror komponentene i et anlegg har gådt av en god og skjermet strømkabel for redusering av støy spessielt. Det beste du kan gjøre er å få lånt gjerne noen forskjellige kabler og prøve dem over en periode, eventuelt kjøpe brukt da du stort kan selge igjen til samme pris. Hvis du kan montere selv er nokk den såkalte lmc kabelen et kupp, sammenlignet med kabler til mange MANGE ganger prisen, kan kansje skaffes færdig brukt og, så veldig dyre er de heller ikke. Ingen her har vel egenlig fasiten på om dette er en god invistering for deg..
    mvh Jørgen

Newcomer Warlock sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

Har ikke nettfilter, men gikk til innkjøp av nye Supra strømkabler da jeg oppgraderte anlegget for noen dager siden. Grunnen til at jeg velger Supra er at disse er skjermet og de ligger jo sammen med signal og høytalerkabler. Synes det er et godt argument.

Arne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •