Komponentkabel til Xbox (ikke 360)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komponentkabel til Xbox (ikke 360)

Noen som vet om komponentkabel til Xbox360 er kompatibel med den orginale Xbox? Ønsker å forebedre bilde etter at jeg har kjøpt meg ny 37" LCD Tv. Iflg. denne artikkelen så er komponentkabel veien å gå. Har også et hjemmekinoanlegg med digital coax og optisk noen som vet om det er mulig å få komponentkabel med disse tilkoblingsmulighetene?

Newcomer michalk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toonwolf
    Noen som vet om komponentkabel til Xbox360 er kompatibel med den orginale Xbox? Ønsker å forebedre bilde etter at jeg har kjøpt meg ny 37" LCD Tv. Iflg. denne artikkelen så er komponentkabel veien å gå. Har også et hjemmekinoanlegg med digital coax og optisk noen som vet om det er mulig å få komponentkabel med disse tilkoblingsmulighetene?
    Nei, de er ikke kompatible, og komponentkabelen til Xbox kommer vanligvis med optisk utgang.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet, men vi koblet jr. sin Xbox360 på vår nye Plasma i går med komponent: rød,grønn,blå + rød/hvit for lyd

og det ble bare "KNALLBRA" (sitat jr)

glem dette - jeg leste ikke hele overskriften til trådstarter

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toonwolf
    De er ikke kompatible nei. Jeg kjøpte selv en Psyclone komponent kabel til Xbox fra Ebay og er veldig godt fornøyd med denne.

eBay: Psyclone XBOX Component Video/Audio Cable (item 140097294100 end time Mar-22-07 13:33:23 PDT)

Du må imidlertid finne en selger som er villig til å sende til Norge..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne har Scart RGB og optisk lyd ut men er ikke å få tak i lenger ser det ut som.. :cry:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •