Oppgradere til kvalitets scartkbabel mellom CD-tuner og Plasma-TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradere til kvalitets scartkbabel mellom CD-tuner og Plasma-TV?

Er det noe poeng i å oppgradere til en bedre scartkabel mellom CD kabel tuner og Pioneer Plasma TV? Vil jeg få noen synlige forbedring i bilde, eller har det kun en psykologisk effekt på meg og at jeg "tror" jeg får bedre bilde enn jeg hadde før? Har signalstyrke på 72 % i tuner. Bruker en enkel scartkabel som fulgte med i pakka fra CD.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil nok få noe bedre bilde ved å oppgradere til en kvalitets scart enn å bruke den enkle som man får med i pakka. Men å kjøpe svindyrt tror jeg ikke er mye vits.

denne er fin:
    ARGON 5003 SCART Kabel
    Evt. sjekk ut QED sine. De er gode

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den som følger med Canal Digital er vel som regel skjermet med en felles skjerm for alle lederene. Dette er ugunstig ved lange kabler. Her er det snakk om 1 - 1,5 meter og det betyr nok ikke så mye. Hvis du skal oppgradere må du passe på å få en som er separat skjermet (de er mye tykkere). Jeg har selv oppgradert til Clas Ohlson sin med gull kontakter. Den koster litt over 100 kr og ser ut til å holde høy kvalitet.

Newcomer Skripis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Biltema's "beste" kabel jeg - tror den kostet 65,- eller noe sånt. Var ihvertfall merkbar forbedring fra standardkabelen som fulgte med.

Med de samme vi er inne på Biltema: de har en pakke med SVHS, 3xRCA og optisk kabel. Her er ihvertfall SVHS-kabelen fullstendig ubrukelig, selv når jeg la den vekk fra støykilder. Til info.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •