Hjelp! Skurr og dårlig lyd på stereo ved pc-bruk! Helt fin ved dvd-spiller bruk!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp! Skurr og dårlig lyd på stereo ved pc-bruk! Helt fin ved dvd-spiller bruk!

Hei!
    Nå sitter jeg her ganske forbannet. Jeg har nemlig en Nad forsterker med infinity høytalere som er koblet til dvd og pcen. Fra dvd spilleren får jeg knallbra lyd, men med pcen får jeg bare støy/skurr ut av i tilegg til lyd da. Greia er utenom støyen at det går ikke an å skrue like høy lyd og at kvaliteten er dårligere ved pc bruk. Jeg tenkte det var kabelen og lydkortet så gjorde dette så jeg kjøpte monsterkabel og et creative lydkort nytt. Men problemet er der like mye om ikke mer fortsatt. HVA ER DETTE OG HVA KAN GJØRES? PLEASE HJELP! Takker for svar!

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å skife inputen bak forsterkeren hvor kabelen fra PCen er tilkoblet. Hva slags overføring bruker du?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mattman
    Prøv å skife inputen bak forsterkeren hvor kabelen fra PCen er tilkoblet. Hva slags overføring bruker du?
    nytter ikke
    Jeg bruker vanlig kabel.kommer ikke på navn. men er sånn standard en pins inn i pc og to inn i forsterkeren.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket at lydkortet i PCen er skikkelig festet? Jeg har opplevd varierende grad av skurr/ulyder når dette ikke har hatt skikkelig kontakt medd kabinettet.

Nå skal det også nevnes at hvis du bruker kabel av billigste sort (lakrislisse) mellom PC og forsterker så er jo dette marginalt bedre enn å få en kamerat til å ringe deg og spille musikk gjennom telefonen..

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har fått svar her http://avforum.no/forum/generelt-aud...tml#post561081 så denne kan vel bare stenges.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •