Får ikke tak i 10 meter lang vga ledning? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    og ønsker du rimeligere variant, finnes det også 10-15 meter Vivanco kabler.
    Vivanco kabler er helt ok.....
    Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke det er så veldig stor forskjell mellom disse og Monster kabler..

Mvh

AK

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd forskjellige VGA-kabler i 10m lengde. 10m VGA fra komplett, 10m VGA ukjent merke fra kamerat og 10m VGA fra Jotec. Skjermen var min Samsung 191t skjerm som kjører 1280*1024. Endte opp på en kabel fra Jotec i Oslo (via www.pcmax.no spesiell forespørsel da de ikke har det i vareutvalget) Da den ble rimeligste løsning. Klarte ikke å se forskjell på noen av 10m VGA kablene.
    NB: det som derimot ga betydelig dårligere bilde var å skjøte en 1,5m med en 5m VGA. Dette tyder på at skjøten i seg selv reduserer kvaliteten vesentlig mer enn lengden i seg selv. (Prøvde dette da jeg egentlig kun trengte 6,5m) Den reduserte kvaliteten kom til uttrykk som flimmer i bildet, samt problemer med skikkelig sync når auto-innstillingene skulle brukes.
    Vil derfor anbefale å prøve en evt. "samleboks" for enkel kabelføring til projektoren, opp mot direkte kabelføring til projektoren (utenom "samleboksen").
    Lykke til!

Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Monster selger da 10-15 meters VGA kabler, og ønsker du rimeligere variant, finnes det også 10-15 meter Vivanco kabler. Kom innom Spaceworld Storgt. og spør etter Lygren, så skal jeg finne en god og rimelig kabel til deg!
    Dette skal jeg nok se om jeg ikke får gjort :-) Alikevel hadde det vært greit med en liten pekepinn på hva jeg må betale for 10-15 m. Monster/Vivanco...

Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av guru
    Vil derfor anbefale å prøve en evt. "samleboks" for enkel kabelføring til projektoren, opp mot direkte kabelføring til projektoren (utenom "samleboksen").
    Lykke til!
    Dette kommer jeg også til å gjøre... En AVer Box3, med mindre jeg finner noe bedre. Må da finnes bokser med flere inn- og utganger også vel? Evt. uten tuner, for kan jo bare koble til en videospiller.. En samleboks med masse s-video, kompositt, scart og kanskje også komponent inn?? Og heller ikke for dyr..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •