Monster GL360 VGA til X360 eller bare standard VGA-kabel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monster GL360 VGA til X360 eller bare standard VGA-kabel?

Er det noen som har erfaring med Monster GLX360 VGA-kabel vs microsoft sin egen VGA-kabel mellom X360 og LCD TV? Jeg har planer om å koble opp mot Sony 40W2000 og lurer på om det vil være verdt 500kr ekstra. Det bør jo i så fall være rimelig store forskjeller for å forsvare prisen, og jeg har litt vanskelig for å tro at det er slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjell er det, men om det er verdt prisforskjellen må nesten hver enkelt bedømme. VGA-kabelen til MS er vistnok ganske god, men så er det nå sånn at det fins ikke bedre VGA-kabel for 360 idag enn Monster sin. Ulempen med Monster sin er derimot at du trenger deres optiske kabel også, pga propreitær utforming av lydutgangen på VGA-kabelen.

Jeg har forøvrig både Monster VGA kabel og Monster optisk kabel til salgs for 500 kr hvis det er interessant.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GRevRev
    Er det noen som har erfaring med Monster GLX360 VGA-kabel vs microsoft sin egen VGA-kabel mellom X360 og LCD TV? Jeg har planer om å koble opp mot Sony 40W2000 og lurer på om det vil være verdt 500kr ekstra. Det bør jo i så fall være rimelig store forskjeller for å forsvare prisen, og jeg har litt vanskelig for å tro at det er slik.
    Microsoft kabel koster forøvrig 299kr på elkjøp, Monster kabel 549kr på Modnet.no, så 500kr forskjell er det jo ikke hvis man leter litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Microsoft kabel koster forøvrig 299kr på elkjøp, Monster kabel 549kr på Modnet.no, så 500kr forskjell er det jo ikke hvis man leter litt.
    Men du må ha Monster sin optiske kabel i tillegg pga propreitær kobling på på multi-A/V pluggen du setter i XBox'en. Det er med andre ord *ikke* standard optisk ut slik det er på MS sin kabel.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Linuxguru
    Men du må ha Monster sin optiske kabel i tillegg pga propreitær kobling på på multi-A/V pluggen du setter i XBox'en. Det er med andre ord *ikke* standard optisk ut slik det er på MS sin kabel.
    Men man trenger jo uansett en optisk kabel i tillegg på den vanlige pluggen også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •