Hvorfor bare 2 stk?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor bare 2 stk?!

En ting jeg sitter å irriterer meg over, hvorfor selges høyttaler-kabler bare med 2 stk i en pakke? Logisk sett så burde jo man ha samme kablene på de 3 høyttalerne i front.
    Er jo litt idiotisk at man da må "kaste" den ene kabelen i en skuff når man må kjøpe 2 pakker og man får 4 stk!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jensen84
    En ting jeg sitter å irriterer meg over, hvorfor selges høyttaler-kabler bare med 2 stk i en pakke? Logisk sett så burde jo man ha samme kablene på de 3 høyttalerne i front.
    Er jo litt idiotisk at man da må "kaste" den ene kabelen i en skuff når man må kjøpe 2 pakker og man får 4 stk!

Forstår ikke helt problemet, de fleste har vell bare to høyttlere ennå, så derfor to stk. i en pakke... Selv hadde jeg blitt sint hvis jeg må betale for 3 kabler når jeg bare trenger to, det er jo det en har i front (eller i hele rommet..)
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, du misforsto sikkert..mente at de burde ha de som tillegg.
    Selfølgeli kunne ikkje dem komt med 3 stk istedenfor 2, det er jo en selfølge siden flesteparten har 2 stk i front.
    Det jeg mener er at veldi mange har 2 fronthøyttalere og en center, det er den problemstillingen ej mener..

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ha noen løse som du kan kjøpe enkeltstk. finnes noen butikker som gjør slik, men kryr ikke av dem nei. Problemet at da må butikken selv kjøpe det ene parret å selge en og en, noe som kan i værstefall føre til at de taper litt penger på det.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer balko sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jensen84
    Med den ekstra kabelen kan du kjøre bi-wiring eller bi-amping til senter

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0