Hjelp til kobling!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til kobling!

Hei!!

Jeg har nå koblet min dvd med komponent til plasmaen, samt min dreambox til plasma via scart. Jeg vurderer å kjøpe denne for å få komponent også fra dreamboxen. Må i så fall koble både dvd og dreambox via receiveren (to innganger), for så å kjøre en komponent opp til plasmaen fra utgangen på receiveren.

Mitt spm er: Vil dette ha noe for seg bildemessig? Tenker spesielt på bilde fra dreambox.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke dette vil påvirke bildet hvis du kjøper komponentkabler med grei skjerming og god terminering. Hvilken receiver er det du har? Jeg er usikker på evt. skalering i receiver, men bildet vil vel gå rett igjennom?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Tror ikke dette vil påvirke bildet hvis du kjøper komponentkabler med grei skjerming og god terminering. Hvilken receiver er det du har? Jeg er usikker på evt. skalering i receiver, men bildet vil vel gå rett igjennom?
    Jeg har denne receiveren her. Jeg håpet å få bedre bilde med å unngå scart, og vil ikke forandre oppsettet hvis det ikke gir bedre bilde. Det koster meg selvsagt 180 kr + 2 ekstra komponentkabler å gjøre det.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde mer du var på jakt etter en smartere kabling. Tror ikke du har mye å vinne på å endre kabling.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg trodde mer du var på jakt etter en smartere kabling. Tror ikke du har mye å vinne på å endre kabling.
    Ok. Jeg vurderte kun å gjøre det for å evt forbedre bildet, ikke for å gjøre kablingen smartere. Da er det vell ingen vits i å gjøre det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •