Er noen forskjell på de forskjellige scart kablene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er noen forskjell på de forskjellige scart kablene?

Fikk nettopp en ny pvr dekoder fra get, brukte den medfølgende scart kabelen. Det viser seg at bilde skifter litt mellom lyst og mørkt innimellom. Har et LG 32LB1R LCD TV. Dette er utrolig irriterende. Blir løsning å bytte til en high end scart kabel av bedre kvalitet? Forslag!!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Også problemer

Har også PVR fra Get og samme TV som deg. Mine foreldre har også nøyaktig samme oppsett. Både jeg og mine foreldre har samme problem.

Bildet forsvinner i flere sekunder (lyden blir ikke brutt). Dette skjer jevnlig.Problemet oppstår når RGB signaler velges som output i get PVR boksen. Om jeg stiller den til Component er problemet borte.

Noen som har tips her?

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er forskjell på scartkabler, ingen tvil om det.
    Men er det ikke digital overføring for bilde på de nye dekoderene til GET? Siden dere sitter på LCD skjermer kan jo det hjelpe.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scartkabler er det forskjell på. Jeg opplevde at det plutselig oppstod skygger eller det kunne se ut som det gikk et annen program bak det egentlige bildet. Noen tipset meg om at det kanskje kunne være kabelen, siden jeg bare brukte den kabelen som fulgte med paraboldekoderen. Så jeg kjøpte en tjukk uhåndterlig sak med gullplugger, tror den kostet 400,- elns. Resultatet var at skyggene forsvant 100% og bildet ble klarere. Til og med kona kommenterte forbedringen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •