Argon kabler ifra hifikluibben

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer hcn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Argon kabler ifra hifikluibben

Som sagt så er disse kablene laget kun for HIFI Klubben. Noen som har kjennskap til disse kablene ?

Jeg tenker på en HDMI-HDMI 10meter som skal brukes ifra dvdspiller til PTAE 900

ARGON 5103H HDMI Kabel

Hvordan er denne iforhold til Supra Cables, Real Cable osv.. tror dere at jeg vil få lettere pakketap med denne kablen ? siden jeg skal ha 10meter..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hcn
    Som sagt så er disse kablene laget kun for HIFI Klubben. Noen som har kjennskap til disse kablene ?

Jeg tenker på en HDMI-HDMI 10meter som skal brukes ifra dvdspiller til PTAE 900

ARGON 5103H HDMI Kabel

Hvordan er denne iforhold til Supra Cables, Real Cable osv.. tror dere at jeg vil få lettere pakketap med denne kablen ? siden jeg skal ha 10meter..
    Eneste jeg "vet" er vel at "merket" argon brukes på OEM produkter som de selger, ser ikke for meg at du ikke klarer å finne denne kabelen med en drøss andre merker her og der også. Hva dette har å si for kvaliteten har jeg ingen formening om, men ikke forvent at utsagn som "lagd spesielt for oss" og "merkevare" skal holde vann.

Newcomer hcn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, takk for svar! Kansje jeg bare går for denne, må bare forhøre meg med hifiklubben om det går an å levere denne tilbake hvis jeg får sync problemer...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •