Monster eller tara-labs hdmi/dvi kabel? hva er best ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Monster eller tara-labs hdmi/dvi kabel? hva er best ?

Jeg har tenkt å kjøpe Denon DVD-2930 med hdmi utgang, og min TV har DVI-i inngang. Jeg har kjøpt 2 kabler på nettuaksjon fra USA. Det var så lav pris forhold til her hjemme, så jeg kjøpte begge, for derrettet å selge den ene. men hvilken er best å beholde ? Tara labs prism hdmi-hdmi eller monster thx ultra 800 hdmi/dvi ?
    Tara-labsen vet jeg er utrolig bra, men trenger jo en adapter til dvi, og vil det oppstå mye større tapog dårligere bilde med adapter ? f.eks en nordost wirevisard?

Tara labs prism hdmi-hdmi, koster ca 1600 på hifi klubben, men fikk kjøpt den for 600 kr innkludert flyfrakt.
    Den andre er monster thx ultra 800 hdmi/dvi. denne koster minst 2500 her hjemme. Noen steder har jeg sett i ettertid den koster 149-200 dollar i USA (1000-1300 kr) Men jeg betalte (10,5 dollar) 69 kr + ca 100 i porto. Jeg begynte i ettertid å tenke på om det finnes piratkopier av monster ? Selger er en registrert butikk i las vegas. Eller var det et røverkjøp på en utrolig bra kabel ?

Newcomer Hal sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøv dem da vel. Du vil antgeligvis ikke se noen forskjell, da selger du den som du får best pris for. Liten forskjell på HDMI-kabler, selv om noen (selgere) prøver å innbille deg noen annet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •