klarer D-sub hd materiale

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

klarer D-sub hd materiale

lurer på om en d-sub kabel klarer og levere hd materiale fra en pc til en plasma ( pioneer pdp 506 xde) vet noen om dette

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du mener VGA-kabel så er svaret ja. Det er et glimrende kabelformat for høy oppløsning, og oppløsning til den TVen (1280x768 ) er null problem. HDCP-beskyttet materiale vil kanskje ikke kunne overføres analogt og VGA-kabler overfører analogt signal. Jeg har ikke fått klarhet i om HDCP-kryptering vil forhindre VGA enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tusen takk. blir og koble opp dette i kveld skal gi tilbakemelding når jeg har prøvd

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg oppe med kanon bilde på vga kabelen. Men går det ann og bruke en overgang fra vga til hdmi finnes dette?? er litt iriterende og ha pcen koblet til i fronten, har lyst til og kunne legge denne kabelen bak sammen med resten av spagetti farmen.... og hvem selger slike overganger

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tigerhopp
    Da er jeg oppe med kanon bilde på vga kabelen. Men går det ann og bruke en overgang fra vga til hdmi finnes dette?? er litt iriterende og ha pcen koblet til i fronten, har lyst til og kunne legge denne kabelen bak sammen med resten av spagetti farmen.... og hvem selger slike overganger
    Noe slikt?
    http://www.digitalconnection.com/pro...deo/dcp261.asp
    eller
    http://www.gefen.com/kvm/product.jsp?prod_id=3557

Finnes sikkert noen som har HDMI istedet. Det verste er vel å finne riktig søkeord på google. Sleit litt selv da jeg søkte etter slike for en stund siden.

Selv bruker jeg DVDO Vp30 sin inngang fra en RGBHV-kabel (VGA) og så til HDMI.
    Kanskje ikke helt innenfor prisleie ditt, men den har helt andre kvaliteter...hehe...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •