Gummi-hette optisk kabel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Gummi-hette optisk kabel

Hei!
    Er såpass fersk innen emnet at jeg har klart følgende kunststykke (som sikkert får de fleste her til å rive seg i håret...):
    Skulle montere optisk kabel mellom reciever og dvd, fikk aldri med meg at det var en gummihette som skulle av. Derfor fikk jeg ikke plugget i skikkelig og når jeg dro kabelen ut igjen så jeg ikke om denne hetten falt av og ble borte på gulvet. Jeg finner den IKKE, men borte er den. Jeg fikk lett satt inn kabelen på nytt UTEN hette og lyden er det ingenting å si på.

Spørsmålet er da følgende: Ville jeg få lyd om denne hetten skulle sitte igjen inne i inngangen? Og ville jeg i det hele tatt fått pluggene til å sitte? Kan ikke se noe til denne gummi-hetta inne i inngangen men skulle jo ønske jeg fant den på gulvet da....
    Håper noen tar bryet med å hjelpe en distre fersking.
    Og bare le, jeg har jo virkelig fortjent det

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom lyden er der, så er nok alt OK. Gummihetta ligger nok på gulvet og venter på støvsugeren...

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på du hadde fått lyd dersom den er igjen i inngangen!! Da hadde den jo sperret for signalet, som blir sendt som en lysstråle..
    Pluggen er der kun for å beskytte tuppen på kabelen når den ikke er i bruk. Og det er ikke noe stort problem om du ikke finner den igjen, med mindre du pleier å gå rundt å slenge på kabelen...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for kjappe svar, så for meg en søvnløs natt med grubling på om jeg hadde ødelagt anlegget før jeg fikk prøvd det.
    Håpet jo på at jeg ikke ville få lyd hvis denne hetta satt fast langt inni der men godt å høre hva dere med kunnskap mener. Nå er det vel ikke mange her inne som innehar erfaring med akkurat det jeg presterte å gjøre men likevel
    Og nei,: Har ingen umiddelbare planer om å vifte med kablene- haha!
    Da satser jeg på at så lenge det er lyd er det håp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •