Anti-cable

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Anti-cable

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anti-cable

Jeg lurer på om det er noen som har førsøkt Paul Speltz sin Anti-cable (høyttalerkabel) eller Anit-IC (signalkabel)? Hvordan er i såfall inntrykket?

http://www.anticables.com/

Om man søker på Audiogon.com, er det veldig mange som skryter av disse. Og sammenlignet med mange andre kabler, er de jo nesten som "gratis" å regne.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump*

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dumbo
    Jeg lurer på om det er noen som har førsøkt Paul Speltz sin Anti-cable (høyttalerkabel) eller Anit-IC (signalkabel)? Hvordan er i såfall inntrykket?

Anti-Cables | Home

Om man søker på Audiogon.com, er det veldig mange som skryter av disse. Og sammenlignet med mange andre kabler, er de jo nesten som "gratis" å regne.
    Sjekk ut pressemeldinger:
    http://http://avforum.no/forum/pressemeldinger-audio/55994-anti-cables-har-na-fatt-representant-norge.html

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det mest interessante er....

...at de mange sterke og subjektive meningene understøtter påstanden om Keiserens nye klær. Noen synes lampettledninger lyder bedre enn disse (og da også nødvendigvis bedre enn en haug med andre kritikerroste kabler) og andre er av en helt annen oppfatning.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ..hadde nå vært morsomt med en liten test da.. Ser at han ene som hadde testa dem hadde testa dem opp mot bla. Eichmann Express6 (har selv E4)..

Newcomer mrwalker sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos meg ødelegger dyre og/eller "sofistikerte" kabler lydbildet. Hvis det er noe som er lureri så må det være slike. Mulig lampettledning låter like bra som Anti-Cables, i så fall frem med lampettledningen! Sykt merkelige kabler som skal løse oppkonstruerte problemstillinger som ikke høres (eller en gang finnes...) gjør mer skade enn nytte IMHO. Her blir det bare Anti- heretter!

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrwalker
    Hos meg ødelegger dyre og/eller "sofistikerte" kabler lydbildet. Hvis det er noe som er lureri så må det være slike. Mulig lampettledning låter like bra som Anti-Cables, i så fall frem med lampettledningen! Sykt merkelige kabler som skal løse oppkonstruerte problemstillinger som ikke høres (eller en gang finnes...) gjør mer skade enn nytte IMHO. Her blir det bare Anti- heretter!
    - Takk for at du støtter synet mitt på billige og usofistikerte kabler

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •