Denon AVR 3806 - koblings muligheter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer stigarve sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Denon AVR 3806 - koblings muligheter

Hei og hopp!

Er ikke 100% sikker på om dette er rett kategori.

Men det jeg lurer på, siden jeg har tenkt å kjøpe en Denon AVR 3806 om kort stund, er om man selv kan velge hvilken videokilde ut man vil bruke.

Et eksempel:

Har koblet DVD spiller til 3806 via HDMI. Bruker HDMI ut fra forsterker til prosjektor.
    Så er jeg spent på om det er mulig å sende samme video signal ut fra forsterkerens komponent til evt Plasma skjerm i tillegg. Så man slipper å koble om. :-P Eller vil det bli helt krøll? :grin:

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stigarve
    Hei og hopp!

Er ikke 100% sikker på om dette er rett kategori.

Men det jeg lurer på, siden jeg har tenkt å kjøpe en Denon AVR 3806 om kort stund, er om man selv kan velge hvilken videokilde ut man vil bruke.

Et eksempel:

Har koblet DVD spiller til 3806 via HDMI. Bruker HDMI ut fra forsterker til prosjektor.
    Så er jeg spent på om det er mulig å sende samme video signal ut fra forsterkerens komponent til evt Plasma skjerm i tillegg. Så man slipper å koble om. :-P Eller vil det bli helt krøll? :grin:
    Jeg leste i en annonse at forsterkeren skalerer alle kilder til HDMI og Komponent utgangen. Så jeg tipper det kun er ett tastetrykk som skal til for å bytte mellom utgangene.

Men last ned manualen fra nettet, og les litt i den. tror den finnes på denon.com eller denon.co.uk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •