Kabel til xbox

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel til xbox

Er dette den beste kabelen Monster Xbox XGL400 Component Video og Audio
    for å få best bilde ut av xboxen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av malmar
    Er dette den beste kabelen Monster Xbox XGL400 Component Video og Audio
    for å få best bilde ut av xboxen.
    Jeg har ikke testet kablen du nevner, men den gir sikkert svært godt bilde. Men det ser ikke ut til at den gir deg digital lydutgang, som vil si at du bare får stereo-lyd ut. I tillegg er den ganske dyr.

Microsoft sin Xbox High Definition AV Pack (Component) gir deg komponent og digital lyd ut (surround), og er mye rimligere.

http://www.digistore.no/product_info...oducts_id=1910

Jeg har denne selv, og er svært godt fornøyd. Husk at dersom du skal spille spill i HDTV(1280x720) oppløsning må du ha en chippet xbox som gir NTSC signal ut - og det er ikke alle spill som støtter denne oppløsningen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wirrum
    Jeg har ikke testet kablen du nevner, men den gir sikkert svært godt bilde. Men det ser ikke ut til at den gir deg digital lydutgang, som vil si at du bare får stereo-lyd ut. I tillegg er den ganske dyr.

Microsoft sin Xbox High Definition AV Pack (Component) gir deg komponent og digital lyd ut (surround), og er mye rimligere.

http://www.digistore.no/product_info...oducts_id=1910

Jeg har denne selv, og er svært godt fornøyd. Husk at dersom du skal spille spill i HDTV(1280x720) oppløsning må du ha en chippet xbox som gir NTSC signal ut - og det er ikke alle spill som støtter denne oppløsningen.
    Har du chipet xbox og hd ready lcd tv?

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har litt peiling på elektronikk, så kan du lage digital audio ut og Component video utgang. Må da skru opp xboxen, og lodde på et par-tre ledninger.

Har laget digital audio ut selv, og det kostet meg 25 kroner for en rca plugg

Men dette er mest aktuelt om du har en modifisert xbox og garantien allerede er brutt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har samme kabel som den Wirrum anbefalte. Min xbox er moddet og jeg kjører 720p (i de programmer og spill som støtter dette). Bildet er helt topp - både med og uten 720p. Dessuten har den optisk ut noe som er et must dersom du har et surroundoppsett.

Har ikke testet den monsterkabelen trådstarter linket til, men kan i alle fall anbefale MS sin kabel. Bildekvaliteten er betydelig bedre enn hva den var med den Joytech kabelen jeg brukte tidligere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av malmar
    Har du chipet xbox og hd ready lcd tv?
    Ja, har chipet xboxen og kjører ut på en panasonic AE700 i 720p - som gir en rimlig bra spillopplevelse. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •