UPC digital dekoder - tilkobling?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

UPC digital dekoder - tilkobling?

Jeg fikk levert et gammelt harv av en digital dekoder fra UPC i dag, ferdig med fettflekker, streker og håndsvette. Scartkontakten som fulgte med hadde bøyde pinner som jeg måtte rette opp, og ser generelt særdeles billig ut.

Har jeg mye å hente i form av bildekvalitet på å kjøpe en dyrere scartkontakt, evt. hvilke andre tilkoblingsmuligheter anbefales (scart til ettellerannet)? Har en LCD-tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare ment som et tips:
    Hvis dette er en eldre digital dekoder får du byttet den gratis på deres hovedkontor i din respektive by hos eller deres utvalgte underleverandører (diverse Musikkbutikker (i Stavanger utleverer bla musikkbutikken på Madlatorget nye digitale dekodere)).

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man en nyere modell av bedre kvalitet, eller bare samme modellen og nyere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pjotrik
    Får man en nyere modell av bedre kvalitet, eller bare samme modellen og nyere?
    upc har vel brukt den samme elendige motorola dekoderen i 4 år nå, og tviler på om de bytter den med det første. etter det jeg skjønner så prøver upc sentralt å bli kvitt den norske avdelingen og inntil det skjer så investerer de ikke en krone i nytt utstyr.

Newcomer sindre82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvis du skal ha dekoderen så har du veldig mye igjen for å kjøpe ny kabel...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv bruker jeg monster2 scart på UPC boksen, og kjører vekselvis composite/RGB.

Mrk. I "mine innstillinger" står det noe tull om valg melom RGB og "PAL". "PAL" skal være kompositt.

Forøvrig blir denne Motorola dekoderen onfigurert etter UPC spec. (Mangler s-video)!!!

Man kan lure på hva UPC har tenk når de hverken har s-video utganger på denne, med tanke på alle de som kjører AV swithing her i landet.

Uansett, snakket med UPC i dag, og de sa at det kommer nye dekodere til høsten....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •