Erfaringer med Electrocompaniet ECK 4 signalkabler (RCA)?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Electrocompaniet ECK 4 signalkabler (RCA)?

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med Electrocompaniet ECK 4 signalkabler (RCA)?
    Lurte på å skaffe meg et par slike (brukt) til bruk mellom Denon reciever og Denon monoblokker.
    Noen som har noe å si om de?

www.electrocompaniet.no:
    "To achieve maximum performance from any "high end" system, your choice of cables is as important as your choice of electronics and speakers. The system can only be as good as it's weakest link, this should never be the cables. Cables are often the least expensive element. The ELECTROCOMPANIET interconnect cabels features conductors of a silver/copper alloy carefully determined by listening tests. Both the center and shield conductors are Teflon coated, and the exterior of the cable is covered with a delicate braiding."

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du kan finne samme "type" kabel til bedre pris fra f.eks Belden! Sjekk ut www.bluejeanscable.com der ser du spec og pris på liknende høykvaliteteskabler!

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alexander
    Tror du kan finne samme "type" kabel til bedre pris fra f.eks Belden! Sjekk ut www.bluejeanscable.com der ser du spec og pris på liknende høykvaliteteskabler!
    Hvor like er de? Eller synes du bare at de er bra..
    Hvilken modell tenkte du på?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville bare gi et tips?

- Les litt på sidene deres, les artiklene som kanskje vinkler diskusjonen i en annen retning?

- Lån ett sett EC kabler og evt noen "lavbudsjett" hjem og få noen til å bytte mens du lytter (Belden er ikke lavbudsjett men lavt priset referanse kabel for profesjonelle)

Jeg prefererer nøytralitet... og at de er brukt av mange med gode resultater til en overkommelig pris?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •