kabel fra dvd-spiller til forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kabel fra dvd-spiller til forsterker

Jeg har just kjøpt meg nytt anlegg, en NAD C320BEE forsterker, NAD C521BEE CD-spiller sammen med Dali concept 6 høytalere.
    Jeg er en nyvervet hifi-entusiast og har derfor lite peiling på kabler og slikt, så det jeg lurer på er om noen her har noen forslag til hvilke kabel jeg burde kjøpe når jeg skal koble sammen min thomson dvd-spiller med forsterkeren.
    Har ikke peiling på hva slags pris de ligger på, men jeg holder meg til budsjett-klassen foreløpig. ( studentlivet er hard...)

takk for evt. svar

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av haagon
    Jeg har just kjøpt meg nytt anlegg, en NAD C320BEE forsterker, NAD C521BEE CD-spiller sammen med Dali concept 6 høytalere.
    Jeg er en nyvervet hifi-entusiast og har derfor lite peiling på kabler og slikt, så det jeg lurer på er om noen her har noen forslag til hvilke kabel jeg burde kjøpe når jeg skal koble sammen min thomson dvd-spiller med forsterkeren.
    Har ikke peiling på hva slags pris de ligger på, men jeg holder meg til budsjett-klassen foreløpig. ( studentlivet er hard...)

takk for evt. svar
    Nordost Signal kabler ca 500,-

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av haagon

takk for evt. svar
    Alt du behøver av kabler finner du på Clas Ohlson. Topp kvalitet, veldig billig og full returrett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •