PofiQ Kabler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: PofiQ Kabler

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PofiQ Kabler

Hei, noen som har kjennskap til nevnte kabel merke/type?

Eventuelt om disse er bedre enn lakris kabler og de billige bandrige kablene?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes nok bedre enn de men det finnes merkbart mye dårligere også. Samma greia som også blei solgt under navnet Profigold. Prøv selv og hør, spør om å få levert tilbake om du ikke er fornøyd. Enkelt og greit.

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, har på en måte "kjøpt" noen allerede, 1M RCA kabler, gullpletterte ting til ca 150 kr.. Måtte bruke et gavekort jeg fikk til jul og siden butikken der nevnte gavekort ble kjøpt er så liten var det ikke mye utvalg, bare lakris kabler og og ProfiQ :P

Har ikke noen andre kabler og referere til, så derfor jeg spurte om deres meninger

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå selger jeg litt slike selv da så jeg kan jo være litt subjektiv på området. Men jeg har brukt slike i anlegget mitt og overgangen fra en evt OEM kabel i billigbillig klassen vil nok være ganske så stor. Om det er noe særlig forskjell fra disse igjen til annet "gomerke" vet jeg ærlig talt ikke. På jobb har vi brukt både monster i klassen over (prismessig) og kabeler fra ProfiQ. Merka ikke no forskjell jeg, men som sagt, jeg gikk ikke så hardt inn i det for å måle heller. Hvis du er fornøyd er vel det det eneste som gjelder?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •