Kupp? NORDOST Super Flatline MkII

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kupp? NORDOST Super Flatline MkII

Hei! Nå om dagen åpnet Hifi Center Kjeden dørene igjen etter brannen i Tønsberg. Da ble det solgt mye snacks til ei billig krone pga røykskader. Da jeg var der kom jeg over et sett med NORDOST Super Flatline MkII kabler 2x3m. Har hørt god omtale av disse og spurte hva de skulle ha for den. Ny pris var da 2795 kroner. Fikk et lite sjokk da de bare skulle ha 350 kroner for den. Selvom jeg ikke har mulighet til å bi-wire høyttalerene mine kjøpte jeg den like vel. Alt som var av "skade" var litt sot utta på esken.

Er dette et kupp? Er forøverig utrolig godt fornøyd med kablene, dem ser bra ut pluss at jeg merker en liten forksjell her å der i lyden.

Mvh Ole

Newcomer MaRe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av FaXe
    Hei! Nå om dagen åpnet Hifi Center Kjeden dørene igjen etter brannen i Tønsberg. Da ble det solgt mye snacks til ei billig krone pga røykskader. Da jeg var der kom jeg over et sett med NORDOST Super Flatline MkII kabler 2x3m. Har hørt god omtale av disse og spurte hva de skulle ha for den. Ny pris var da 2795 kroner. Fikk et lite sjokk da de bare skulle ha 350 kroner for den. Selvom jeg ikke har mulighet til å bi-wire høyttalerene mine kjøpte jeg den like vel. Alt som var av "skade" var litt sot utta på esken.

Er dette et kupp? Er forøverig utrolig godt fornøyd med kablene, dem ser bra ut pluss at jeg merker en liten forksjell her å der i lyden.

Mvh Ole
    Kan kjøpe de av deg for 500kr jeg vettu.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •