Monster THX Høyttalerkabel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer espenb sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monster THX Høyttalerkabel

Noen som har testet denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122694&cks=PRL ?
    Virker litt tynn og billig, men Monster kabler er vel bra? Og THX sertifisering i tillegg? Er kanskje et bedre alternativ enn 4mm2 høyttalerkabler fra Biltema?

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kobber er kobber, og THX sertifisering av kabler? ærlig talt... THX-hysteriet har gått så langt at man snart får THX-godkjente øyne, om du skjønner hva jeg mener. Kjøp deg heller 2x4mm2 kabel på biltema, det vil gi et bedre resultat.

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de funker iallefall bra på mine bakhøytalere, men om det er front høytaler ville jeg nok gått for noe litt dyrere(kommer selfølgelig ann på hvor mye frontene kostet)

Newcomer Robban sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bare Bajs

Unnskyld utrykket, men det er bare drittkabler, har disse selv, fungerer helt ok på bakhøyttalere, men i front eller center kunne jeg ikke drømme om det en gang, når jeg testet denne opp mot en Tara Labs Prism Nexa (vet dette er mye dyrere kabler til 100kr pr meter, men jeg skulle demonstrere at det var forskjell på kabler!). Vel ihvertfall, med Tara Labs låt det godt, meget godt, men når jeg byttet til Monster Thx ble lyden litt mer diffus, diskanten ble mer tildekket, bassen og uoppløst, låt som en gammel radio (og ikke en god en som sådan!) "billig" seriene til monster er oppskrytt mener nå jeg da! Men for all del, er du uenig så kjør på, men dette er mine erfaringer, hadde forventet meg litt mer av de tross alt! lykke til! prøv heller de biltema kablene som er kobber/sølvomspunnet kobber, tror det blir litt dyrere men tror det er verdt det lykke til

Newcomer espenb sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Takker

Det var det jeg fryktet, så nå slipper jeg å kaste vekk tid på disse. Noen anbefaling når det gjelder kabler?
    Har anlegget stående bak meg, for å ikke få sjenerende lys, så må ha 3x7 meter med kabel frem. Har Sony 3000ES reciever og Dali høyttalere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •