Kabel mellom dvdspiller og prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel mellom dvdspiller og prosjektor

Trenger en 10 meter lang billedkabel mellom prosjektoren min (Panasonic PT-AE300E) og dvdspilleren min (Sony DVP S725D). Valgene jeg står mellom er S-video og komponent (og forsåvidt scart). Hvilket gir best bilde? Noen forslag til en god kabel?

Dvd-spilleren min er ca 3 år gammel og kostet i sin tid 7000 kr. Holder denne fortsatt mål som spiller? Kunne tenkt meg en med progressive scan, men vet ikke helt hva det innebærer eller om prosjektoren min støtter det. Noen som kan hjelpe meg her?

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Kabel mellom dvdspiller og prosjektor

Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Trenger en 10 meter lang billedkabel mellom prosjektoren min (Panasonic PT-AE300E) og dvdspilleren min (Sony DVP S725D). Valgene jeg står mellom er S-video og komponent (og forsåvidt scart). Hvilket gir best bilde? Noen forslag til en god kabel?

Dvd-spilleren min er ca 3 år gammel og kostet i sin tid 7000 kr. Holder denne fortsatt mål som spiller? Kunne tenkt meg en med progressive scan, men vet ikke helt hva det innebærer eller om prosjektoren min støtter det. Noen som kan hjelpe meg her?

Komponet gir best resultat. Om progressiv scan støttes av PTA 300 er jeg ikke sikker på. Denon har en med progressiv scan til en rimelig penge som i tillegg spiller SACD/DVD Audio. Den heter Denon 1400. (Skal ikke nevne pris, fordi da flyttes tråden til prisjakt.)

Robert

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PTAE-300 støtter progressiv scan på Component inngangen..

(Skal ikke nevne pris, fordi da flyttes tråden til prisjakt.)
    Neida, dersom du oppgir veil. pris på denne spilleren er det greit... Men dersom det blir diskusjoner hvor man evt. finner en bedre pris, blir tråden flyttet.

Mvh

AK

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innleggene! Er progressiv scan virkelig så bra at det er verdt å bytte ut dvd-spilleren jeg har nå? Hvor mye bedre er egentlig spillerne nå enn for 3 år siden?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Miromega Minimum som er ca. 3 år gammel. Jeg lånte meg en Philips 963 SA som jeg kjørte med prog. scanning til proj. Jeg så forskjell, men syntest ikke de var så store at jeg ville kjøpe den. Jeg syns i mange tilfeller at små endringer blir blåst veldig opp.

Jeg hopper like godt over dette og venter til jeg kan skifte ut s-video kabelen med DVI

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •