X-box beste kabel for lyd og bilde - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om du har toslink fra før kan du jo kjøpe bare overgangen istedet for hele toslink-kabelen.. Det sparer deg litt. Alternativt er det jo mulig å bestille den originale high-def packen fra eksempelvis Amazon eller lik-sang - dette blir jo uansett rimeligere (selv inkl moms og fortollingsgebyr.)

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men den er sannsyneligvis ikke av samme kvalitet som Monster kablene, det står jo at endene er av 24 karat gull.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm. I følge Lik-Sang støtter ikke Hi-Def Pack'en PAL-utgaven av Xbox. Virker litt snodig, men jeg tror ikke jeg tar sjansen. Monsterkablene har jeg fått bekreftet at fungerer, så jeg går nok for denne sikre (men dyre) løsningen.

Active Neonsun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "24 karat gull" er noe som ofte brukes av diverse selgere for å overbevise kunder om at produktet er mye bedre.. I praksis gir ikke gull noe bevist bedre signaloverføring - men det korroderer ikke så lett i kontakt med luft som kobber gjør. Uansett, gull på pluggene rettferdiggjør ikke prisforskjell på 250% - det er vel heller kvaliteten på hele kabelen til Monster som er gjennomført bedre. Jeg har i hvert fall ikke noe problem med å anbefale den tross prisen

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, selvfølgelig!

Hele kabelen er jo mye mer gjennomført, men det er viktig at det er et skikkelig materialet i endene.

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neonsun
    "24 karat gull" er noe som ofte brukes av diverse selgere for å overbevise kunder om at produktet er mye bedre.. I praksis gir ikke gull noe bevist bedre signaloverføring - men det korroderer ikke så lett i kontakt med luft som kobber gjør. Uansett, gull på pluggene rettferdiggjør ikke prisforskjell på 250% - det er vel heller kvaliteten på hele kabelen til Monster som er gjennomført bedre. Jeg har i hvert fall ikke noe problem med å anbefale den tross prisen
    Hvis jeg husker riktig så leder gull strøm dårligere enn kobber (og sølv). Gull brukes på overflaten i kontakter da det har den gode egenskapen at det ikke korroderer slik at kontakt er bra og holder seg bra.

Gull på pluggene er veldig vanlig, fåes på veldig billige kabler også, kan ikke tenkte meg at det koster så veldig mye.

BB

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eystein
    Monster sin komponentkabel til Xbox skal fungere helt fint også på europeiske PAL-utgaver av Xbox. Jeg sendte dem en e-post, og fikk beskjed om at dette ville gå helt greit. Antar derfor at Hi-Def-saken til Microsoft også fungerer helt OK.
    Er det mulig å kjøpe denne i Norge ?

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avshop, link er på toppen av siden eller kanskje du tenkte på Hi-Def-saken til Microsoft :?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ops:
    Har fått et u/-frivillig reklamefilter i øynene, så avshop så jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har modda min xbox, men jeg tror MS Advanced High Def pack virker uansett, den er jo standard.
    Husk å sette inn Grønn kobling på komponent-ut i Komposite inngangen ved første gangs montering. Ellers får en ikke bilde opp fra X-boxen.
    Deretter må du gå inn på oppsettet i xboxen (audio oppsettet) og fortelle den at du kan motta progressivt signal. (Jeg visste ikke dette første gang, gjett om det ble en del banning)
    Etter denne definisjonen, flyttet Grønn kontakt tilbake til komponent inngangen, velg computer inn istedenfor komposite inn, og du skal nå ha bilde...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •