hvor får jeg kjøpt en minijack til coax kabel? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av marius_arnesen
    dem tar jo bare kort jo, det har jeg ikke :-(
    (creative altså)

hva sker med uflaksen min a, jeg finner ingen av tinga, og når jeg endelig finner det jeg trenger så tar de bare kort, seder ikke til norge, eller butikken er til opgradering :?
    Creative sender til Norge, men du må ha visa kort eller noe slikt. Dem må i tillegg ha personnummeret ditt, noe jeg ikke liker at en nettbutikk spør etter. Det er vel i forbindelse med fortolling antar jeg.

I tillegg koster kortet 205kr (tror det var det), noe som er 5 kr for mye til å komme inn fritt. Dermed risikerer du å betale mva + fortollingsgebyr... Får håpe dem er litt runde i kantene denne gangen, det hadde vært surt å betale flere hundre kroner i avgifter pga en femmer.

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ååå¨**** er så møk lei av alt dette nå, selger snart hele driten for nå gidder jeg ikke mer, **** ****, hater alle ledninger å drit, kan dem ikke lage noe enkelt, og hvorfor selger ingen vanlige nett butikker den boks tingen fra creative, og hvorfor skal det ikke gå med den jævla ledningen jeg har :-x

også var det uten mva også, så da hadde jeg vel ikke hatt råd uansett

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor mye kommer denne saken fra creative på totalt?
    har ikke visa.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor mye kommer denne saken fra creative på totalt?
    har ikke visa.
    Jeg gav 205kr, og frakt er gratis. Så dersom dem som står og fortoller er i godt humør, så blir det endelig pris. Er dem i dårlig humør blir det i tillegg lagt på mva (ca. 50kr) og gebyr (kan være alt mulig opp til 200kr etter min erfaring).

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg gir opp, jeg orker ike mer jeg, jeg har ike visa, jeg finner ikke den kabelen, jeg finner ikke den saken de selger på creative noe annet sted, internett på den ordentlige maskinen min klarer ikke finne nesten noen sider, eg orker bare ikke mer, finner jeg ikke den minijack til optisk kabelen i morgen så driter jeg i det, da bruker jeg bare den minijack til 2 phono kabelen.

fy **** så bedritent lei jeg er nå, det er alltid meg, jeg skal aldrig få det til som jeg hadde tenkt, og det kommer heller aldrig til å skje, det ender bare med at noe går i stykker, ike passer, ike fungerer osv osv. så nå gir jeg opp
    :-( :-x :cry:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koster 80,- på dvshop + porto

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nente jeg at de har på lager?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    nente jeg at de har på lager?
    ja jeg kan jo alltids prøve der, du nevnte det ja, men jeg lurer egentlig på om det er noe vits i å kjøpe kabelen i det hele tatt, det er sikert ike noen forskjell fra den kabelen jeg ahr nå uansett. hva er egentlig forskjellen på den kabelen jeg ahr å den minijack til coax kabelen?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    Nå må dere være snille med gutten!

Biltema har minijack til 2xRCA oppi sine DivX kit 5m for 39,- og da følger det med en RCA-RCA. Når du putter minijack i SP-DIF på lydkortet så vil den sende digitalt til den ene RCA pluggen, det er bare å teste for å finne ut hvilken.

Norsk webshop: www.leteng.no kunne ikke finne nøyaktig den overgangen du ønsker, bare å ringe dem, så lager de den til deg.
    jeg har en sånn minijack til 2xRCA, men den var vist ikke god nok til å overføre digitale signaler, for jeg hadde en forsterker tidligere som gik istykker av ukjent grunn, og jeg mistenker at det kan kabelen.

så jeg fikk et tips om å kjøpe en minijack til coax kabel, for den var litt sikrere for den var dedikert til dette bruket (overføre digitale signaler)

det kan du lese mer om her:
    http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483450

http://avforum.no/forum/receivere-forsterkere/25743-ler-forsterkeren-re-tilkoplet-en-datamaskin-begynner-tvile.html

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du krislarsen,

hva er egentlig vitsen med å bytte til en sånn minijack til coax kabel? er den tryggere enn den minijack til 2xrca kabelen?

skulle ønske jeg hadde visa kort, så jeg kunne kjøpt den "boksen" fra creative

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du krislarsen,

hva er egentlig vitsen med å bytte til en sånn minijack til coax kabel? er den tryggere enn den minijack til 2xrca kabelen?

skulle ønske jeg hadde visa kort, så jeg kunne kjøpt den "boksen" fra creative

Nå må du slutte og sutre. Send meg en PM så skal jeg gå innom DVshop i morra og sende deg en slik kabel gratis. Har vi en avtale?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du slutte og sutre. Send meg en PM så skal jeg gå innom DVshop i morra og sende deg en slik kabel gratis. Har vi en avtale?
    greit, pm sendt. :-)

jeg hadde tenkt til å bestille derfra, men år jeg akn få en gratis så sier jeg ike nei takk, men tusen takk

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe Genial løsning! Men jeg tror han hadde funnet ut av ting for lengesiden hvis han bare hadde giddet å lese alle innleggene her (og på forum.hw.no) litt grundigere.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KrisLarsen
    Hehe Genial løsning! Men jeg tror han hadde funnet ut av ting for lengesiden hvis han bare hadde giddet å lese alle innleggene her (og på forum.hw.no) litt grundigere.
    leste igjennom den på hardware litt grundig nå for en lite stund siden, og fant ut av hvorfor det var bedre å bruke en slik kabel ja. så atkk for hjelpa.
    jeg må begynne å ta meg litt lenger tid til å lese inleggene skikkelig ;-)

men nå tar jeg kvelden jeg,

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg får ikke kabelen til å virke jeg, det kommer ikke noen lyd. forsterkeren vil ikke slå seg over på digital, den står fast på at det er analog.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •