Component kabler over hele linja

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Component kabler over hele linja

Hei,

Jeg driver i disse tider å kjøper meg ny projektor og skal gå over til å ha alt av signalkabler til component, men mitt spm er hvor får jeg tak i compoent kabler for:
    DVD-Denon 2105
    XboX - Denon 2105
    Denon 2105 - LG JT-92

Jeg har fått nyss i at det følger med en VGA - Component(VGA inngang på PJ'n) på 1m, men dette blir for lite i mitt tilfelle - men jeg har en component kabel på 10m liggende å vente på noen signaler å sende. Så lurer på om det er å få tak i noen overgangeg/skjøtestykker for å koble disse sammen, og hvor( Link hjelper alltid).

Kommer til å bestille PJ fra Nettdata.no eller PCutstyr.no - det avgjørende mellom dem blir vel hvem som har mest av de nødvendige kablene.

Dag-

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dag-
    Kommer til å bestille PJ fra Nettdata.no eller PCutstyr.no - det avgjørende mellom dem blir vel hvem som har mest av de nødvendige kablene.
    Nettdata fikser nok kabler til deg, du får sikkert en hyggelig pakkepris også hvis du spør om det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Nettdata fikser nok kabler til deg, du får sikkert en hyggelig pakkepris også hvis du spør om det.
    Hørtes bra ut. Får sende dem e-post da. Trodde jeg skulle klare å få bestilt i dag sånn at jeg fikk varene før helga, men det ser jeg at ikke lar seg gjøre :/

Dag-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •