komponent kabel til Optoma H30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Ngogorogoro sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

komponent kabel til Optoma H30

Hei!

Jeg har en Optoma H30 som jeg kjøpte etter anbefaling fra Tiger her på forumet.

Takk, takk.

Nå kjører jeg s-video inn på Pj'n grunnet lang kabel og budsjett. Vurderer å gå fra dette til komponent fra monster. Helt ærlig, er det så sinnsykt forskjell?

Jeg må si jeg er opptatt av fint bilde, me gidder ikke legge flere løk på bordet for en minimal forskjell. Vurdere isåfall 8 m. MV2CV fra Monster hvis ingen har noen andre forslag.

Takk.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er meget stor forskjell på S-video og component kabler når det gjelder bildekvalitet og innstillinger på farger! Du trenger ikke å kjøpe "dyre" component kabler fra Monster! AVshop fører Real Cable som er et godt alternativ og mye billligere! Et annet merke er Supra som kan kjøpes hos Eltek...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som antiloop sier, det er ikke et must å kjøpe "dyre" komponentkabler..Et sted mitt på treet er stort sett greit..Real Cable skal være bra, og Supra skal være veldig bra..Hvis du kan lodde selv,så kan du spare noen kr på å lodde sammen Supra kabelen selv..Men den kan også kjøpes ferdig terminert..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •