Master gen 2 rca

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Master gen 2 rca

som topicen sier, er jeg litt interessert i denne kabelen.. (ble ikke noe av med red dawn, siden solgt på dagen.. ), så da lurer jeg på: er dette en god kabel? skal oppgradere fra lakrissnøre, så forskjell blir det jo uansett..

og er det for mye å betale 1500,- kr for den når den er 7 år gammel?

har lest mye rundt på nettet, og folk som kjøpte den for 5-7 år siden, sier at dette er det beste de har hørt!! men er den verdt 1500,- i forhold til dagens kable for 1500,- nye? refererer til nordost blue heaven da... gjerne noen andre kabler i samme prisleie, hadde vært greit å vite om!

takker på forhånd!

mvh Norpimp

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    (ble ikke noe av med red dawn, siden solgt på dagen.. )
    Er de kablene som ligger på AVTorget nå solgt altså? Da burde han vel fjerne annonsen, men...

Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    , så da lurer jeg på: er dette en god kabel? og er det for mye å betale 1500,- kr for den når den er 7 år gammel?

har lest mye rundt på nettet, og folk som kjøpte den for 5-7 år siden, sier at dette er det beste de har hørt!! men er den verdt 1500,- i forhold til dagens kable for 1500,- nye? refererer til nordost blue heaven da... gjerne noen andre kabler i samme prisleie, hadde vært greit å vite om!
    Er det Tara Labs Master Gen II RSC vi snakker om? I så fall har jeg disse på mine fronthøyttalere.
    De funker helt fortreffelig de, men jeg har ikke hatt så mye annet å sammenligne med. Men jeg hadde da noen kabler før jeg kjøpte disse(mange år siden), og mente det var en god forbedring den gangen husker jeg. Men jeg hadde vel noe forholdsvis billig Monster før det da, så...

Om de er verdt prisen må du nesten vurdere selv, men jeg synes ikke 1500,- var noen stygg pris akkurat.
    Kabler er vel en av de tingene som ikke blir dårligere med åra, med mindre kobberet oksyderer, og/eller gullet på banan/spade flasser av og metallet der oksyderer.
    Ser de hele og fine ut, bør de være verdt prisen synes jeg. Men det er en vurderingssak. Det finnes de som mener det er ett fett - at "lisser" er like bra som alt annet.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Er de kablene som ligger på AVTorget nå solgt altså? Da burde han vel fjerne annonsen, men...

Er det Tara Labs Master Gen II RSC vi snakker om? I så fall har jeg disse på mine fronthøyttalere.
    De funker helt fortreffelig de, men jeg har ikke hatt så mye annet å sammenligne med. Men jeg hadde da noen kabler før jeg kjøpte disse(mange år siden), og mente det var en god forbedring den gangen husker jeg. Men jeg hadde vel noe forholdsvis billig Monster før det da, så...
    ja det er den kabelen jeg mener. men den hjelper fra lakrissnøre? (verre enn monster :P:P) ikke den kabelen som ligger på torget... men inne på www.hifisentralen.no... så da går vi for den da!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men bare så du vet det, det er ikke høyttalerkabler, men signalkabler!!!!!

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oops - trodde av en eller annen grunn at du snakket om høyttalerkabler - det er det jeg har.
    Men uansett gjelder vel det samme der (når det gjelder kabler og alder) som jeg skrev i forrige innlegg. Med visse forbehold skal de være like gode som nye.

Lignende tråder

1. Midgard Audio Master 4
    By Hi4-re=Hifi in forum Høyttalere
    Svar: 5
    Siste melding: 06-07-2005, 23:42
  2. Hvilke DVD-versjoner finne av Master & Commander
    By LL in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 2
    Siste melding: 08-30-2004, 13:00
  3. BARCO CINE VERSUM 120 + Master 3 chip DLP
    By Zulu in forum Digitale projektorer
    Svar: 18
    Siste melding: 05-18-2004, 19:06
  4. Master and Commander.
    By geiri in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 36
    Siste melding: 04-19-2004, 19:18
  5. MSI TV@nywhere Master; finner ikke hardware
    By Henna in forum Generell HTPC
    Svar: 4
    Siste melding: 12-31-2003, 14:53

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine