kabelproblem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: kabelproblem

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kabelproblem

Jeg har vurdert å kjøpe en Rotel rdv 1050 dvd spiller (mest pga anbefalinger om god lyd på cder), men ble litt usikker når jeg la merke til at den ikke har noen Scart utgang, bare komponent , s-video og kompositt . Min 32" har nemling ikke inngang for komponent kabler. Hvor mye dårligere blir bildet ved bruk av s-video til scart kabel iforhold til bruk av scart til scart? Finnes det en Komponent til scart kabel? Eller bør jeg bare finne en annen dvd spiller :roll:

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg gått for en annen spiller, med scart utgang. Du vil få godt bilde via s-video, men signalet er jo litt ukonvensjonelt. Det finnes endel rimeligere TVer som ikke ta s-video og da står du igjen med kompositt (som ikke er spesielt bra).

Det finnes andre spillere med forholdvis god lyd på cd...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV'en min tar både s-video og scart. Hvis s-video gir et godt bilde som du sier så er det vel ikke noe problem å kjøpe en S-video til Scart kabel, og koble S-videoen til spilleren og scart til tv og får et bra bilde? Leste noen andre tråder om Scart til komponent kabler, ville dette gi betydelig bedre bilde?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk snakket med selgeren nå, de hadde fått inn en oppgradert version med scart utgang så da kan vel egentlig denne tråden slettes 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •