Vinklet optisk kabel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vinklet optisk kabel

Hei,

Har en HTPC som for tiden kun kjører analog lyd til forsterker. Skal nå bruke denne i større grad og må derfor ha digital overføring med tanke på surrounddekoding osv.

Problemet er at på denne PC-en (en Shuttle) så er den optiske utgangen plassert foran! Siden denne står i en rack blir det litt håpløst og ha en kabelbue stående ut. Lurte derfor på om det finnes optiske kabler med vinkling ? Jeg har ikke klart å finne noen i hvert fall...

Tusen takk for all hjelp !

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Biltema har sånne vinkeladaptere: http://www.biltema.no/products/produ...;iItemId=81462

Vet ikke om det hjelper...
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, det er den eneste muligheten jeg har klart å finne.

Problemet nå er at jeg ikke bor i nærheten av en Biltema butikk. Synd de har slutta med postordre...

Ingen som har mulighet til å få kjøpt fire slike og sendt de til meg ? Driks vanker selvsagt. Send meg en PM hvis interessant. Takk!

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et nytt lydkort med TOS Link er vel en løsning også?

Noe sånt: TerraTec SoundSystem Aureon 5.1 PCI Lydkort PCI, TOS Link in/out?
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er vel kanskje like greit. Det blir penest uansett.

Tusen takk for tips.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •