Øreplugger med proprietær jack: Kutte og spleise.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Øreplugger med proprietær jack: Kutte og spleise.

Jeg var usikker på hvor i forumet jeg skulle poste denne, men jeg antar at dette stedet passer best, da problemet mitt egentlig har med kabel å gjøre.

Jeg kjøpte meg ny mobil med mp3-spiller, som dessverre bruker en proprietær plugg, og da mener jeg dessverre, for lyden i ørepluggene er så dårlig at det er til å gråte av. Da det ikke finnes ekstrautstyr å få kjøpt slik at man kan bruke egne plugger, vurderer jeg å rett og slett bare klippe av ørepluggene over handsfree-mikrofonen og spleise på noen som er bedre. Jeg har all grunn til å tro at telefonen kan levere relativt god lyd dersom pluggene er gode, men jeg er usikker på hvor lurt dette egentlig er og om det vil være noen ulemper forbundet ved det. Ville være litt kjedelig å ødelegge både handsfree-settet til mobilen og nye plugger til tusenlappen bare for å finne ut at prosjektet ble en fiasko

Får håpe noen kan bekrefte om dette er lurt eller ikke

Newcomer N-EoN sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    He tenkt på detta sjøl vist ej skal ha ny mobil me mp3.. Vist du jer d skikkli so kablana ikkje dette frå kvarandre å du fer til å jer d fint så kan ikkje ej tru at d skal ver nokke i veien for å fikse litt.. Men d e no seff opp til dej om du vil ta kjangsen.. Men vist du ivertfall ikkje vil "føkke" til orginal pluggane til mobiln så kan du no kjøpe et par uorginale. Då he du ivertfall dei orginale i tilfelle du finne på å selge mobiln en gong..
    Men vist du he nokken gamle billi øreplugga liggande så kan du no "klippe å lime" litt på dei for å sjå om du fer til et bra resultat

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •