QED AV19 Scart to 6 Phono (RGB video and audio)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

QED AV19 Scart to 6 Phono (RGB video and audio)

Hei!

Har kjøpt meg ny LCD skjerm Hitachi 28LD5200E.
    Fra før har jeg Pioneer DVR-5100 DVD-opptaker, samt digital dekoder fra Canal Digital.

Den nye LCD skjermen har desverre kun 1 stk Scart inngang. Men har derimot 1 annen inngang med RBG, 1 med Komponent og 1 med vanlig RCA.

Jeg har koblet Scart i mellom dekoderen og til LCD skjerm og i mellom Dekoderen og DVD opptakeren.
    For å få best mulig bilde inn i LCD skjermen i fra DVD opptakeren, I stedet for RCA, signal, ønsker jeg å bruke en kabel som heter "QED AV19 Scart to 6 Phono (RGB video and audio)", problemet er at jeg ikke finner denne i salg i Norge. (Eller lignede kabel)

http://www.qed.co.uk/cables/sqart/av19.html

Var innom Hifiklubben, de kunne si at de mulighens fikk denne i slutten av februar. Har leitet på nettet men finner da denne kun i netbuttikker som ikke leverer til Norge, har også funnet den i tyskland, men jeg skjønner ikke ett ord tysk, og da hjelper det lite!

http://www.hifi-regler.de/shop/qed/qed_av_1920_2_0m.php

Er det noen som kan hjelpe meg, med hvor denne kabelen kan skaffes i Oslo området, evt bestilles fra nett.

Takk!!

:?:

Newcomer colaboy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Norske firmaet Audiotron er (var?) importøren av Qed kabler, du kan prøve å kontakte de direkte for å se om de kan hjelpe deg.

Audiotron AS, Postboks 2068 Grunerløkka, Seilduksg. 25, 0505 OSLO
    Tlf.: 22 87 15 50 Fax: 22 38 41 28

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •