ny signalkabel?
Viser resultater 1 til 2 av 2

ny signalkabel?

Hei,
    Jeg har et anlegg(Dali zensor 7, XTZ 12" sub, Yamaha rx-v 771, og Nad 216THX). Har noen svindyre overdimensjonerte høytalerkabler som min far kjøpte på B&O for noen år siden så de er sikkert bra...

Samtidig har jeg en signalkabel av type gratis mellom receiver og effektforsterker. Jeg har ikke noe summing eller noe ulyd... Vil jeg tjene noe særlig på å oppgradere? Og vil eksempelvis denne være god nok? Jaja, jeg vet at "god nok" er et relativt begrep, men dere vet.... For en som ikke har så peil

Argon Red Edition IN1 | Hi-Fi Klubben

så lenge kabelen er dobbelskjermet så er det bare og kjøpe, og ikke tenke mer over det.

jeg kjøpte en dobbelskjermet kabel fra hifiklubben for omtrent 10 år siden, like god i dag som når jeg kjøpte den. merke var QED.

om det ikke haster så kan jeg anbefale dette merke van damme . blir sammenlignet med nordost og andre kabler i den prisklassen. selv har jeg planer om og bytte til dette merke senere, grunnen til at jeg ikke har gjort det til nå, er forde det jeg har virker enda^^ og er redd for at de vil virke 10 år til hehe. jeg er nok havnet på gamlehjemmet før jeg kan kjøpe dette merke ^^.
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...e+rca&_sacat=0

edit: skal du ha bedre lyd for en billig penge. så søk på hvordan lage bassfeller/akustikkplater.
    Sist endret av petter__t; 03-05-2017 kl 12:45

Lignende tråder

1. Signalkabel
    By mabaakra in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 2
    Siste melding: 09-14-2008, 21:51
  2. Nok en DIY signalkabel...
    By zephyr22 in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 0
    Siste melding: 07-26-2008, 11:08
  3. Signalkabel - kun 300,-
    By thode in forum Kabler
    Svar: 12
    Siste melding: 04-14-2007, 18:16
  4. DIY signalkabel
    By f_frank in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 1
    Siste melding: 08-15-2006, 09:45
  5. Signalkabel
    By ErikBlodøks in forum Kabler
    Svar: 2
    Siste melding: 09-15-2005, 21:21

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine